وَكَفَىٰ بِاللَّهِ عَلِيمًا

فَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّا نَعْلَمُ مَا يُسِرُّونَ وَمَا يُعْلِنُونَ.

ای رسول گفتار آنها تو را غمگین و ناراحت نکند ما می دانیم آنچه در دل دارند و آنچه عیان می کنند.

سوره مبارکه یاسین آیه شریفه ۷۶

دوستان عزیزم

ممکن است از برخی صحبتهای بنده در این صفحه برای برخی از خویشاوندان، دوستان و آشنایان اینطور برداشت شود و به ذهن خطور کند که بنده وابستگی یا دلبستگی خاصی به شخص، گروه، جناح یا دسته خاصی دارم.

بدینوسیله عرض می کنم که اینجانب به هیچ شخص، گروه، جناح یا دسته خاصی وابستگی و دلبستگی سیاسی و اجتماعی نداشته، ندارم و ان شاء الله نخواهم داشت.

و صلی الله علی محمد و سلم

بزرگترین گناه تو چیست سید وحید؟

بزرگترین گناه تو این است که در مقابل یاوه گویی ها و زیاده خواهی های گردنکشان مفت خور زورگوی ظالم از خدا بیخبر روزگار سر خم نکرده ای سید وحید. همین و بس

و كَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا (سوره مبارکه رعد آیه شریفه ۴۳)

همه شما دوستان و عزیزان من

چندی است برخی دوستان قدیمی با تلفن همراه بنده تماس می گیرند و اظهار تمایل می کنند تا به دفتر کار من در دانشگاه علوم پزشکی ایران تشریف بیاورند تا تجدید دیدار کنند.

بدینوسیله خدمت همه برادران و خواهران عزیزم اعلام می کنم که بحمدلله و به حول و قوه الهی بیش از 3/5 سال است که بنده دیگر در این دانشگاه مشغول بکار نیستم. دیگر در کسوت هیات علمی نیستم و تدریس فی سبیل الله را در کانالهای یوتیوب و آپارات خودم به زبان انگلیسی (بیشتر) و زبان فارسی (کمتر) ادامه می دهم. و به این مسئله هم افتخار می کنم.

دوستان عزیزم. نان خود را در خون خود می زنم و می خورم و منت هیچ بی سر و پای بی سواد پر مدعای مفت خور را نمی کشم و در این مسیر از خدای خود استمداد جسته ام که هم او همیشه یار و مددکار این بنده اش بوده است.

ای دوستی که با ناراحتی برایم در pv پیغام می گذاری. من نیز همچون تو اذیت شده ام و ناراحت هستم. اما همچنان به راه خود ادامه می دهم که فرمود "إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ" (سوره مبارکه محمد آیه شریفه 7)، "فَاصْبِرْ صَبْرًا جَمِيلًا" (سوره مبارکه معارج آیه شریفه 5) و "وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ حِينَ تَقُومُ" (سوره مبارکه طور آیه شریفه 48).

در پایان برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی، بهروزی و غفران الهی دارم.

و من الله توفیق

برادر کوچک شما

دکتر سید وحید شتاب بوشهری

و صلی الله علی محمد و سلم

وَالسَّلَامُ عَلَىٰ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَىٰ

وَالسَّلَامُ عَلَىٰ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَىٰ.

و سلام (حق) بر آن کس که راه هدایت را پیش گیرد.

سوره مبارکه طه آیه شریفه 47

تجارت با خدا

مَنْ ذَا الَّذِي يُقْرِضُ اللَّهَ قَرْضًا حَسَنًا فَيُضَاعِفَهُ لَهُ وَلَهُ أَجْرٌ كَرِيمٌ.

کیست که به خدا قرض نیکو دهد (یعنی قرض الحسنه و صدقه دهد و احسان به فقیران کند) تا خدا آن را چندین برابر کند؟ و برای او پاداش با کرامت خواهد بود.

سوره مبارکه حدید. آیه شریفه ۱۱.

براستی چه قرضی نیکوتر و بالاتر از قرض دادن به پروردگار است. آیا تجارتی بالاتر و بهتر از تجارت با پروردگار جهانيان وجود دارد؟

چند راهکار موثر جهت محافظت در برابر اثرات مخرب آلودگی هوا

امروز سه شنبه 13 دی 1401 است.

متاسفانه چند روزی است که وضعیت هوای تهران نه در حالت قرمز (ناسالم) یا بنفش (بسیار ناسالم)، بلکه در حالت قهوه ای است. این بدین معنی است که هوای تهران برای همه افراد بویژه برای کهنسالان و کودکان خطرناک می باشد.

اگر عرض کنم هوای شهر تهران در حالتی است که باید شهر را ترک کرد به برخی مسئولین حتما" برمی خورد.

اما برای مقابله با این هوای بسیار بسیار سمی چه باید کرد؟

توصیه اکید دارم که روزانه یک لیوان شیر مصرف کنید. سوپ جگر سفید (ریه) سالم و تازه گوسفند یا گوساله بسیار مفید است. حتما" روزی یک قرص جوشان 600 میلی گرمی استیل سیستئین و یک قرص جوشان 500 میلی گرمی ویتامین C مصرف کنید (البته با فاصله حداقل دو ساعت). مایعات و سبزیجات تازه مصرف کنید. خیلی مراقب خودتان و خانواده تان باشید. خدا یار و یاور همه شما عزیزان.

و صلی الله علی محمد و سلم