خودتی
بعضا" مناظرات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را می بینم و می شنوم. بعضی از کاندیداها و مشاوران آنها طوری صحبت می کنند کَأَنَّهُ کسی آنها را نمی شناسد و یا سابقه آنها را نمی داند و یا نتیجه عملکرد آنها را ندیده و لمس نکرده است.
بهترین ملاک و معیار، تکرار می کنم، بهترین ملاک و معیار، قضاوت خود مردم است. مردم خود دیده اند که در کدام دولت و کدام سالها بیشترین فشار اقتصادی را تحمل کرده اند. جنابعالی هم زیاد به خودت فشار نیاور و حنجره خودت را پاره نکن. اینکه دو آیه قرآن بخوانی دلیل بر حقانیت شما نیست. شما مصداق آیه شریفه يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ (سوره مبارکه صف آیه شریفه ۲) هستید. مصداق همان عالم بی عمل هستید البته اگر بشود نام شما را عالم گذاشت. اگر توافقی هم با اجنبی انجام دادید در جهت منافع خودتان بوده است.
من خودم شخصا" در دانشگاه شاهد آن بودم که وقتی سکان مدیریت اجرائی کشور را بدست گرفتید همه را قلع و قمع کردید و اعوان و انصار خودتان را در دانشگاه بر سر کار آوردید که البته متاسفانه هنوز تعدادی از شما در مسند مدیریت در دانشگاه باقی مانده اید.
و صلی الله علی محمد رسول الله و سلم