یک معلم شیمی دوره دبیرستان داشتم که البته بحمدالله هنوز زنده هستند. ایشان با همان لهجه شیرین ساوجی به دانش آموزان تنبل رشته ریاضی می گفت: فقط بلدید تو خیابون راه برید و بخندید و بگید رشته ما ریاضیه. از نمد مالی فقط های و هویشو بلدید.

بعله. بعضی ها از کار، فقط های و هویشو بلدند. اما پای عمل که به میان می آید نگاه می کنی می بینی کسی دور و برت نیست.

خواستم مطالب دیگری به این پست اضافه کنم اما به همین مقدار بسنده کردم.

یا حق