جای بسی تاسف و تالم است
واقعا" وقتی می شنوم که وزارت بهداشت بعد از چندین روز از حمله تروریستی شیمیایی اعلام می کند که عامل آن، گاز ان 2 "N2" است متاسف می شوم. آقایان گویا از اصول اولیه علمی دبیرستان هم بی اطلاع هستند یا شاید خودشان را به بی اطلاعی می زنند. کامنت های خوانندگان وبسایتهای خبری داخلی را که می خوانم نشان می دهد که اکثر مردم نیز از این موضوع آگاه هستند که گاز N2 نمی تواند سمی باشد چرا که هوا دارای 78% حجمی نیتروژن و 21% حجمی اکسیژن است.
خواستم مطالبی را در این قسمت درباره حملات تروریستی شیمیایی به مدارس بنویسم پیش خود گفتم مبادا مورد سوء استفاده افراد خبیث قرار بگیرد، بنابراین صلاح آن دیدم که زبان در کام کشم که ثواب دنیا و آخرت در آن است. باشد شاید وقتی دیگر. شرمنده هستم.
+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم اسفند ۱۴۰۱ ساعت 15:14 توسط دکتر سید وحید شتاب بوشهری
|