پاسخ به سعید رضا
خوشبختانه مشاهده می کنم که بمحض گذاشتن یک مطلب در این وبلاگ، چندین کامنت برای آن دریافت می کنم. بعضی از آنها مودبانه و برخی دیگر بی ادبانه و یا حتی بسیار بی ادبانه هستند. این نشان می دهد که این وبلاگ، خواننده زیادی دارد حالا یا خوب یا بد.
خوب البته اگر فرض بکنیم که خلق و خوی انسانها نیز از توزیع نرمال (گوسی) پیروی می کند، باید انتظار داشته باشیم که حدود ۱۷ درصد افراد جامعه، آدمهای بسیار خوب، حدود ۶۶ درصد افراد جامعه، معمولی و با خلق و خوی رایج، و حدود ۱۷ درصد افراد جامعه هم افراد بسیار بدی باشند.
یکی از این افرادی که برای بنده اخیرا" کامنت گذاشته، فردی با نام سعید رضا است. البته اگر نام واقعی ایشان همین باشد. نمی دانم آن را جزو آن ۶۶ درصد محسوب کنم یا جزو آن ۱۷ درصد بد.
آقا سعید رضا، پیام شما را دریافت کردم و مشاهده کردم که متاسفانه به مسلمین توهین کردید.
افتخار من این است که مسلمان هستم و طوق بندگی الله را بر گردن دارم. اما افتخار شما چیست؟